An kai exw pai3ei mono gurw sta 15 paixnidia Magic(me daneika decks),mporw na pw pws einai ena paixnidi pou porwnesai kai ...dustuxws 3odeuesai. :? Alla eimai pro8umos na 3odeutw!!!Opote,an exete ftiagmena decks(sxetika kala) kai psineste na ta poulhsete gurw sta 50-70 Eurw,8a h8ela na epikoinwnhsoume gia tis peraiterw leptomereies ths pwlhsews.Se periptwsh pou den omws pou den ginei to parapanw,endiaferomai na agorasw(se logikh panta timh,mhn mou kanete money burn!!!),kartes kales arkei na mou dwsete enan katalogo twn kartwn me tis times tous apo dipla.H' ektos kai an exete polles kartes,opote no katalogue is needed.Kai den xreiazetai na einai one time deal.Ana taktika xronika diasthmata,dld opote 8a ananewnetai to xrhmatiko mou cashe,8a 8elw na agorazw kartes.
Genika eimai neos ston xwro kai den 3erw ti me sumferei ws pros thn agora.8elw dld na agorasw merika decks na exw,alla an mporousa na exw ena kalo deck xwris auto to xasimo tou xronou,8a htan preferable.
Ousiastikos mou skopos omws einai, na gamhsw enan spasarxida pou mou exei kanei ta arxidia tsourekia me to kwlolegend deck tou kai ta black lotus tou mesa. I WANT REVENGE :twisted: :twisted: :twisted: .Ta vazei me emena ton noob...klaps.Any help is appreciated.Sas euxaristw ek twn proterwn.