Author Topic: mou lipsate ra  (Read 4222 times)

Offline Pantelis

• The Gosu One
    • View Profile
mou lipsate ra
« Reply #60 on: March 08, 2005, 09:42:45 PM »
Paides, eimai sigoyros oti exw xasei polla epeisodia apo thn diamaxh twn grafwntwn sthn teleytaia selida aytoy toy topic, h en logo katastash me stenaxwrei. De m'aresei na blepw palioys filoys na tsakonontai. Gia opoiodhpote logo kai aneksarthta toy poios exei dikio kai poios oxi.
FANH, den soy exw zhthsei pote na kleidwseis topic. Sto zhtaw omws twra! Den bgazei poythena ayth h koybenta...  :cry:

Offline paLiOs

• Special User
    • View Profile
    • MAZA NetWork
mou lipsate ra
« Reply #61 on: March 08, 2005, 09:51:40 PM »
210-6666666

O kleidaras  ta 7 6aria suntoma k stin geitonia sas :)
 :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P

Offline Morpheus (Fanis Fox)

• Administrator
  • Special User
    • View Profile
    • MAZA NetWork
mou lipsate ra
« Reply #62 on: March 09, 2005, 06:19:19 AM »
re mouni paL. se mena eipe o pantelos na to kleidoso :p unlocked and locked again :p mouhahahahha

re malaka pantelo ffs. pou exeis xathi? kai se kati mms mou den exeis apantisi :p kai min trelenese gia auta. einai anousia telios. ta pragmata gia mena toulaxiston stin MAZA einai telios diaforetika. eimaste aplos gerontes pou den asxoloumaste me tpt sxetiko me tin MAZA apla eimaste edo gia auta pou thimomaste. einai diamaxi pou exei sxesi me tpt. (basika oute diamaxi einai. :D ) opos i perisoteroi, eimaste edo logo sinithias. giati meta apo toso kairo edo, grafoume mixanika tin address tou site mas kai giati an den milisoume gia kairo me enan, ton skeftomaste!
For a price I'd do about anything
Except pull the trigger
For that I'd need a pretty good cause.

- Honorable Member Of MAZA Team