Apofasisa na ftiaxo ena poly mikro guide gia ta newbie meli tis MAZA sto eve. Epeidi einai logiko kapoia stigmi, me tis sixnes erotiseis tou enas neos paixtis na ginei kourastikos gia tous palioterous, postaro kapoia pragmata ta opoia mporoun na voithisoun sta prota vimata enos paixti sto eve. (Ypotithete kiolas oti aniko sto training subdivision, ara ayti einai i idikotita mou

)
Ola osa paratheto ta vrika apo ta eve forums kai sigentrono se ena thread gia tin dieykolynsi sas (kai gia na min prizete ta paparia twn allwn paixtwn opos kanw ego kathe fora pou mpaino eve

)
Simfona loipon me ta topics sta eve forums yparxoun 10 pragmata pou prepei na exei sto nou tou kathe paixtis (to keimeno pou akolouthei einai c/p apo topic sto eve online):
1. Min paizete to paixnidi eno eiste AFK (Away From Keyboard). To paixnidi den einai sxediasmeno gia tetoio styl paiximatos, kai na thimaste oti POTE den prepei na theoreite oti to skafos kai o xaraktiras sas einai asfaleis otan eiste makria apo to pc.
2. Otan mpainete se systima me security status kato apo 0.5 na eisaste extra prosektikoi. POTE min theorite oti eiste asfaleis, akoma kai konta se sentry guns kai alla paromoia.
3. Na asfalizete ola ta skafoi pou xrisimopoiite, eidika ayta pou einai akriva. An exete xeperasei tis 12 evdomades me to simvolaio tis asfaleias, einai logiko pleon na agorasete tin pio akrivi "platinum" asfaleia. Toulaxiston gia ekeinous pou paizoun sxetika syxna
4. Min perimenete i CONCORD (i ingame police) na sas kratisei alovitous apo epitheseis i katastrofi skafous. Opos kai ston pragmatiko kosmo, oi mpatsoi ftanoun sixna poly arga ston topo tou eglimatos kai akoma kai an kataferoun na "timorisoun" ton eglimatia den mporoun panta na apotrepsoun to eglima.
5. Min perimenete ta Sentry Guns na sas kratisoun 100% asfaleis. Eidika an eisaste se systima low security. Yparxoun diafores taktikes, oi opoies den theorountai exploits i tsatsies, gia na apofygei kapoios ta pyra twn sentry guns.
.
6. Xrisimopoiiste epiloges sto map opos "ships destroyed in the last hour" gia na entopisete tyxon camperoma piratwn kai alles epikindynes perioxes.
7. Xrisimopoiite to local chat kanali gia na deite ti symvainei sto stystima pou molis mpikate.
8. Na paratirite to standing sas me alles faction prosextika. An exete arnitiko standing (-2.0 i parapano) me opoiadipote faction, na perimenete oti tha sas epitethoun molis sas entopisoun.
9. Na xrisimopoiite Warp Core Stabilizers gia na apofeigete na sas kanoun warp scramble. Oso pio polla toso kalytera.
10. Meso tou map, epilexte ston autopilot na dialegei tin pio asfalesteri diadromi kai na apofeygei ta systems pou ginontai podkillings
Ektos apo aytes tis 10 simvoules yparxoun kai alla resources gia voitheia:
a) To official manual tou Eve - Online, simeioste oti se merika simeia mporei na peftei exo ligo (kyrios ston tomea me tous agents) logo twn teleytaiwn updates pou exoun ginei.
b) Enas poly kalos odigos pou exigei ta eidi twn oplwn, ta modules kai ta ships
c) O odigos twn Moo gia PvP, kalos kai gia noobs alla kai gia proxorimenous paixtes.
d) Compoment List gia osous anarontiountai ti minerals xreiazontai gia ena p.x Raven
e) Ta offers pou dinoun oi agent gia ta antistoixa Lp's (loyalty points). Eyxaristo ton Grash Freedom gia ayto to Tip
f) To poly kalo Eve-I to opoio ektos apo hints kai tips dinei kai poly kala ergaleia gia to eve.
g) Eve news site
h) Kai telos to idio to forum gia tous neous paixtes tou eve.Ayta os'anafora xenes piges.
Mazepsa merika topics apo to diko mas forum kai ta postaro gia diki sas dieykolinsi (Den einai ola mazemena edo, opote an thimithite kapoio kalo postarete to plz)
Alliance Map
Fleet Operations Basics
Jamming Tips
Bs Setups gia Lvl4 Missions
Megathron Setups
MAZA Database of BPO Manufacture Collection
Eve super excel File
Kales info gia ta advanced skills Kapoia stigmi tha postaro analytika guides gia diafora themata in game, pou aforan noobs kai mi.
Gia opoiadipote alli aporia min distasete na anixete new topic i na epikoinonisete mazi mou mesw tou forum, mail i mesa sto eve, tha tirithei seira proteraiotitas ektos kai an eiste thilika meli opou ekei tiritai seira vasi megethous tou stithodesmou.
P.S An theoreite oti ayto to thread einai perito, i thelete na prosthesete kati plz apantiste. Otidipote mporei na voithisei ta meli mas einai kalo kai gia mas