emena genikos mou aresoun oi skines drasis an tis dw out of context. eleos. den perimenw ali8ofania, allios 8a evlepe dokimanter.
omos to film itan MAPA. to matrix, to proto eixe treles skines, alla itan kali kai h tainia.
plot holes pou anakalypsa egw kai o zoldar[den einai klemena apo alou].
1. How convinient pou kai o mavros itan simademenos sta xeria...
2. Character development unrealistic. O mavros pali. Apo tin mia stin allh allazei sides. what?
3. Giati itan idromenos sinexia o mavros kai gialize ston ilia?
4. Giati kaneis den skeftike na elenxei an o neos klonos pou kai kala eixe parei tin tautotita tou prime, eixe h oxi sidami sto xeri?
5. Autes oi terasties esoterikes egatastaseis mesa stin gi, eixan mono ena silo apo exw? Tosos kosmos, giatroi, sexurity, ypaliloi pws pigenan ekei? me leoforio tis grammis? Oi episkeptes [to zeugari me to paidi, pws pige? me elikoptero? Den nomizw na eixe kan elikodromio h exoteriki egatastasi].
6. Olh h tainia itan ena blatant ripoff tou THX1138, logans run, anakatemena
7. H scarlet xalia i8opios. toulaxiston stin sigekrimeni tainia. pera apo ta vizia tis ola ta alla opos o dialogos tis itan xilinos.
8. Ti simptosi apo olous tous securitades, autos pou telika 8a kanei to final chase na einai o giatros-dimiourgos tou clonou?
9. Vasika den 8imamai kan ta onomata ton xaraktirwn, asximo auto gia mia tainia