To paixnidi eitane telio mia fora kai enan kairo. Ypyrxan 27 epaggelmata, "skill-based combat," "player-based economy," kai xilia alla pragmata. Meta apo dyo xronia, kanane ena "combat upgrade" pou kalyterepse to paixnidi. Apla allaxe to "combat system." Den allaxe pos paizete to paixnidi. Stin arxi, gia na gineis Jedi, eprepe na matheis diaforetika eppagelmata mexri na vreis to katalylo epaggelma pou sou deinei to Jedi. To 2004 allaksane to systima kai ekanan to Jedi epaggelma "quest oriented." Eprepe na kaneis quests gia na mporeis na mpeis se ena xwrio, kai meta na kaneis ena quest kathe mina gia 6 mines na apoktyseis Jedi. Ola pygainan kala. Arxes Noemvriou, vgike to trito "expansion" (Trials of Obi Wan) pou mas efere ton planiti Mustafar me polla quests, bug-fixes, kai "content" gia merika eppagelmata pou xreiazotane na ftiaxtoun. Oi SOE mas yposxethike oti tha mas eferne ena Smuggler Revamp, Ranger Revamp, kai Creature Handler revamp. To Ranger revamp eftase mexri to Test Center, kai mas eixan dyksei akrivos ti tha allazan me ta alla dyo. Ksafnika, tin mera meta to Trials of Obi Wan, mas lei enas malakas apo to LucasArts oti se 15 meres tha allaksoun OLO to paixnidi me New Game Enhancements (NGE). Oi SOE vgike meta me tis leptomeries. Ta 27 epaggelmata tha ta esvinan. Mono 9 tha meinoun. Olokriro to "skill-based combat system" pige sta skoupidia kai to kanane san ena ftino FPS. Osoi ixan apoktysei Jedi me mines kai mines douleia katastrafikan, giati to Jedi tora egine ena apo ta 9 epaggelmata pou mporeis na paixeis apo tin arxi. Oi oikonomia tou paxnidiou katastrafike, giati ekanan ola ta proionta pou mporouse na vgalei kathe oikonomiko epaggelma axrista. To "loot" einai xilies fores kalytero apo oti na ftiaksei enas paixtis. Mexri kai o Proedros tis SOE eirthe kai mas eipai oti afierosan OLOUS tous paixtes pou exoun tora me elpides oti that feroun tetraplasious paixtes sto paixnidi apo to PS3. To server mou den exei meinei toso adeio pote. pano apo 300 paiktes exoun fygei apo to server mou. Kai kathe mera to noumero afto anevenei. Oti apoktysa ta teleftaia 2 xronia peiran ton poulo. Mas gamisan gera.